Reviews

Voor twee van mijn ondernemingen met vier bedrijfsactiviteiten voert Rudy van Veen sinds 2013 de administratie. Inmiddels drie jaar verder kan ik met grote tevredenheid terugkijken op zijn dienstverlening. Het verschil dat hij maakt is de persoonlijke wijze waarop hij als traditioneel boekhouder werkt in combinatie met de moderne online boekhoudsotfware van vandaag de dag.

Een kernkwaliteit van Rudy, naast zijn vakbekwaamheid, is dat als je hem iets vraagt, je een beargumenteerd antwoord krijgt met bijpassende oplossing. Niet eerst drie problemen en vragen terug, maar gewoon een goed doordacht, oplossingsgericht antwoord waarop je als ondernemen beslissingen kunt nemen.

Wij zien met veel vertrouwen uit naar nog vele jaren van samenwerking met Rudy van Veen.

Peter Klink

Peter Klink

Management OCMN netwerk MKB ondernemers en vakspecialisten.

Rudy van Veen heeft als business / financial controller bij KPN op zelfstandige wijze de financiën, control, risico management en besturing gedaan van diverse portefeuilles, waaronder een organisatieonderdeel met een internationale reikwijdte.

Rudy wordt het best gekenmerkt door zijn professionaliteit, deskundigheid, precisie en zelfstandigheid. Maar daarnaast ook zijn snelle inlevingsvermogen in een nieuwe portefeuille en nieuw team. Rudy is een prettig persoon die snel kan schakelen en met het management snel de besturing van een portefeuille op orde heeft. Daarnaast is hij een prettige collega die zich actief heeft ingezet voor de sociale activiteiten van een afdeling.

Clemens Eekelen

Manager Network Support Development bij KPN

Rudy van Veen, is een financiële Professional. Rudy weet in zijn activiteiten 2 zaken zeldzaam goed te combineren. Aan de ene kant de noodzakelijke strengheid bij toezicht op (en toepassing van) de financiële- en administratieve regels. Aan de andere kant het voortdurend constructief meedenken met degene die hij ondersteunt.

Daarnaast – en net zo belangrijk – is hij een team player met wie het bijzonder goed samenwerken is.

Martin Zaalberg

Business consultant, proces-manager en proces-architect.

Wij zijn al jaren met meerdere BV’s klant bij Rudy. Super tevreden! Alles wordt goed geregeld voor 1 maand bedrag incl. jaarrekening.

John Voskamp

CSV Networks BV - Hosting provider

4 Jaar geleden ben ik begonnen met het opzetten van mijn eigen bedrijf. Ik liep al snel tegen een aantal boekhoudkundige en belastingtechnische problemen aan. Via mijn netwerk werd Rudy van Veen aanbevolen en ik heb hier tot op de dag van vandaag geen spijt van. Nu dat mijn bedrijf groeit, groeit Rudy met mij mee. Hij geeft tips en neemt een hoop werk uit mijn handen. Denk hierbij aan het beheren van mijn personeelsadministratie, alle belastingzaken (ook Prive) en het structureren van mijn boekhouding.

Dit alles heeft gezorgd voor meer rust en overzicht. Ik adviseer Rudy aan iedereen die ondernemerschap, servicegerichtheid en resultaatgerichtheid hoog in het vaandel hebben staan.

Léon Broekman

Eigenaar Zorgoutlet Utrecht

Voor twee van mijn ondernemingen met vier bedrijfsactiviteiten voert Rudy van Veen sinds 2013 de administratie. Inmiddels drie jaar verder kan ik met grote tevredenheid terugkijken op zijn dienstverlening. Het verschil dat hij maakt is de persoonlijke wijze waarop hij als traditioneel boekhouder werkt in combinatie met de moderne online boekhoudsoftware van vandaag de dag.

Een kernkwaliteit van Rudy, naast zijn vakbekwaamheid, is dat als je hem iets vraagt, je een beargumenteerd antwoord krijgt met bijpassende oplossing. Niet eerst drie problemen en vragen terug, maar gewoon een goed doordacht, oplossingsgericht antwoord waarop je als ondernemen beslissingen kunt nemen. Wij zien met veel vertrouwen uit naar nog vele jaren van samenwerking met Rudy van Veen.

Peter Klink

Owner TEiM

Ik heb Rudy van Veen leren kennen via een netwerkclub in het midden van Nederland. Dat was op een moment dat ik tegen het probleem aanliep dat ik echt toch een keer aan de slag moest met mijn eigen boekhouding. En alhoewel ik zelf financieel dienstverlener ben heb ik een hekel aan het regelen van mijn eigen boekhouding. Rudy gaf aan dit op zich te willen nemen en te willen regelen. 

Vanaf dat moment heeft hij voor de volgende zaken gezorgd: rust tussen mijn oren, overzicht en inzicht in mijn financiële handel en wandel, duidelijke rapportages en dus controle over de gang van zaken binnen mijn onderneming. Mede door zijn kalme en ‘down to earth’ benadering ben ik vanaf dat moment er van overtuigd geraakt dat mijn beslissing om hem in te schakelen 1 van mijn beste beslissingen is geweest van de afgelopen jaren.

Wim van Gessel

Omnium Fiscaal Advies

Rudy ken ik nu drie jaar als collega. Hij zit in mijn netwerk van financieel specialisten. Ik heb de afgelopen jaren regelmatig een beroep op zijn deskundigheid gedaan. Vooral als het gaat om hulp bij opstellen van aangiftes en de organisatie van het financiële proces heeft hij mij enorm geholpen. Hij heeft veel inzicht in hoe je de klant het beste kunt ondersteunen en inzicht kunt geven in de cijfers. Hij is hierin actief en blijft zoeken naar een manier om ook de klant te helpen die niet als vanzelf heel veel inzicht heeft.

Voor hem zijn de cijfers geen doel op zich, maar een middel om met de klant te zoeken naar mogelijkheden om de organisatie succesvol te maken. Hij heeft software aangeschaft die de klant inzicht geeft in hoe de onderneming er voor staat. In mijn netwerk was hij hiermee een van de eersten.

Hanneke Boom

Eigenaar Boom Boekhouderij

In de zomer van 2012 viel degene die mijn (zzp-er) boekhouding deed plotseling weg en de btw-aangifte voor Q2 moest binnen een paar weken gedaan worden. Ik zat met mijn handen in het haar! Vanuit mijn netwerk had ik Rudy leren kennen als een rustig en betrouwbaar persoon.

Ik benaderde hem, uitte mijn noodkreet en nog diezelfde week zijn we gestart de boekhouding naar hem over te dragen. Dit deed hij vakkundig, nauwkeurig en geheel op tijd konden we de btw-aangifte doen. Dat hij dit stuk van mijn bedrijf uit handen nam beviel zo goed dat hij sindsdien onze boekhouder is. Rudy is een vraagbaak in lastige gevallen op het gebied van boekhouden en in dezelfde moeite doet hij ook sinds die tijd onze inkomstenbelasting. Hij denkt proactief mee op het gebied van de boekhouding, belastingen en compensaties.

Onze boekhouding is in veilige handen, wordt op tijd aangeleverd voor controle door ons en op tijd ingediend bij de Belastingdienst. We kunnen Administratiekantoor Rudy van Veen van harte aanbevelen!

Heleen Klop

HELEEN KLOP fotografen